Spouštíme náš nový e-shop JSEM MILIONOVÁ! Každý den přidáváme nové produkty. Nenechte si ujít novinky. Chci odebírat novinky

Spouštíme náš nový e-shop

JSEM MILIONOVÁ!

Každý den přidáváme nové produkty.
Nenechte si ujít novinky – vyplňte e-mail a přihlaste se k odběru.

Menu
Měna:

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují v souladu s právem České republiky (zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele) vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem při uzavírání kupních smluv na dálku prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1.2. Prodávající:
Obchodní firma jméno a příjmení: Grey House, s.r.o.
IČO: 10707565
DIČ: CZ10707565
Sídlo / místo podnikání: Poděbradova 2118, Úvaly, 250 82
e‑mail: 
eshop@milionfilm.cz 
telefon: 777 572 720
Adresa pro doručování a vrácení zboží: Poděbradova 2118, Úvaly, 250 82
Datová schránka: 55pftw7
Web: www.milionfilm.cz

1.3. Kupující je spotřebitel, tj. fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

1.4. OP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím na dálku. Odchylné ujednání ve smlouvě má přednost před OP.

2. Informace před uzavřením smlouvy

2.1. Prodávající poskytuje kupujícímu jasné a srozumitelné informace před uzavřením smlouvy, zejména o: hlavních vlastnostech zboží, totožnosti prodávajícího a kontaktních údajích, celkové ceně včetně všech daní a poplatků, nákladech na dodání, způsobu platby a dodání, právech z vadného plnění, existenci práva na odstoupení včetně podmínek, lhůt a postupu, nákladech na vrácení, mimosoudním vyřizování stížností a dohledu, délce trvání závazku a minimální délce závazků kupujícího.

2.2. Potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě se kupujícímu poskytuje nejpozději při dodání zboží nebo před zahájením poskytování služby (pokud by byla sjednána), a obsahuje i vzorový formulář pro odstoupení.

3. Uživatelský účet a bezpečnost

3.1. Kupující může pro objednávání využít uživatelský účet. Při registraci a při objednávání je povinen uvádět údaje pravdivě a úplně.

3.2. Přístup k účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem; kupující zachovává důvěrnost přístupových údajů a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti kupujícím.

4. Uzavření smlouvy, objednávání

4.1. Webová prezentace zboží na e‑shopu je informativního charakteru a nejde o návrh na uzavření smlouvy.

4.2. Objednávka učiněná kupujícím je návrhem na uzavření smlouvy. Prodávající potvrdí přijetí objednávky e‑mailem; tímto potvrzením nedochází ještě k uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající výslovně přijme objednávku (např. dalším e‑mailem) nebo odesláním zboží kupujícímu.

4.3. Prodávající je oprávněn před potvrzením objednávky ověřit její pravost (telefonicky/e‑mailem).

4.4. Prodávající si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu v odůvodněných případech (zjevná chyba v ceně, nedostupnost zboží, nepřevzetí zboží v minulosti apod.).

5. Cena zboží a platební podmínky

5.1. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků; náklady na dodání jsou uvedeny zvlášť.

5.2. Akceptované způsoby platby: [online kartou / převodem / dobírkou / Apple/Google Pay / PayPal – podle nabídky].

5.3. Případné slevy nelze vzájemně kombinovat, není‑li stanoveno jinak.

5.4. Do úplného zaplacení ceny je zboží ve vlastnictví prodávajícího.

6. Dodací podmínky

6.1. Způsoby dodání: [ Zásilkovna / osobní odběr …]. Dodací lhůty jsou orientační; o změnách je kupující informován.

6.2. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zboží. Kupující je povinen při převzetí zboží překontrolovat neporušenost obalu; při zjevném poškození zásilku nepřebírat nebo s dopravcem sepsat zápis o škodě.

6.3. Náklady na dodání a případné opakované doručení nese kupující, pokud nedošlo k porušení povinností prodávajícího.

7. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy (vrácení zboží do 14 dnů)

7.1. Kupující – spotřebitel je oprávněn bez udání důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Je‑li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání více částí, běží lhůta od převzetí poslední položky/části.

7.2. Pro uplatnění odstoupení může kupující využít Vzorový formulář pro odstoupení a doručit jej na kontakty prodávajícího.

7.3. V případě odstoupení je kupující povinen zaslat nebo předat zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Zboží vraťte kompletní, pokud možno v původním obalu, nepoškozené a nejevící známky nadměrného užívání.

7.4. Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu doručení). Prodávající však není povinen vrátit platby dříve, než obdrží vrácené zboží nebo kupující prokáže jeho odeslání.

7.5. Náklady na vrácení zboží nese kupující, pokud nebyl s prodávajícím sjednán jiný způsob.

7.6. Výjimky z práva odstoupit: Kupující nemůže odstoupit mimo jiné od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. textil s individuálním potiskem/monogramem), a od dodávky zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (typicky spodní prádlo, plavky, punčochové zboží po rozbalení), dále od smlouvy o dodání digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, byl‑li dodán s předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty. Podrobný výčet je uveden v zákoně; viz též Příloha B.

8. Práva z vadného plnění (reklamace)

8.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá ujednaným vlastnostem.

8.2. Projeví‑li se vada v průběhu 24 měsíců od převzetí, může kupující uplatnit práva z vadného plnění. U věcí s digitálními prvky se uplatní i povinnost prodávajícího zajistit aktualizace (je‑li to povaha věci vyžaduje).

8.3. Není vadou opotřebení způsobené obvyklým užíváním ani změny barevnosti a rozměrů textilu nepřiměřenou údržbou v rozporu s pokyny na štítku.

8.4. Postup reklamace: Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady na adrese pro doručování nebo e‑mailem. Do zásilky prosíme uvést: číslo objednávky, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a kontakt.

8.5. Způsob vyřízení: Podle povahy vady může kupující požadovat zejména odstranění vady opravou, dodání nové věci bez vady (nebo její součásti), přiměřenou slevu, popř. při podstatném porušení smlouvy odstoupení od smlouvy.

8.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, nedohodnou‑li se strany na delší lhůtě. O vyřízení bude kupující informován.

9. Mimosoudní řešení sporů, dohled

9.1. Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů z kupní smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Návrh lze podat prostřednictvím on‑line formuláře. Platforma ODR pro řešení sporů on‑line je dostupná na ec.europa.eu/odr.

9.2. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce; u dohledu nad zpracováním osobních údajů Úřad pro ochranu osobních údajů.

10. Ochrana osobních údajů a cookies

10.1. Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami zpracování osobních údajů, které jsou v souladu s nařízením GDPR a související českou úpravou.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Právní vztahy se řídí právem České republiky.

11.2. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Text OP může prodávající měnit; pro konkrétní smlouvu platí znění zveřejněné v okamžiku odeslání objednávky.

PŘÍLOHA A – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte a zašlete pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

PŘÍLOHA B – Shrnutí hlavních zákonných výjimek z práva na odstoupení (ilustrační)

  •  Zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (např. zboží s individuálním potiskem).
  •  Zboží v uzavřeném obalu, které bylo po vyjmutí z obalu z hygienických důvodů nelze vrátit (např. spodní prádlo, plavky, punčochové zboží po rozbalení).
  •  Zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
  • Dodání digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, pokud bylo s výslovným souhlasem dodáno před uplynutím lhůty.

Reklamační řád (součást OP)

1. Uplatnění reklamace

  • Reklamaci lze uplatnit osobně či poštou na adrese pro vrácení, případně e‑mailem.
  • Do zásilky přiložte kopii dokladu o koupi / potvrzení objednávky a stručný popis vady a požadavek na způsob vyřízení.

2. Posouzení a vyřízení

  • O přijetí reklamace vydá prodávající potvrzení e‑mailem.
  • Lhůta pro vyřízení je 30 dnů ode dne uplatnění, nedohodne‑li se s kupujícím jinak.

3. Výsledky reklamace

  • Oprava, výměna, sleva z ceny, odstoupení – dle zákonných podmínek a povahy vady.
  • Při uznané reklamaci nese náklady prodávající.

4. Jak předcházet vadám u textilu

  •  Dodržujte pokyny k údržbě na štítku (teplota praní, sušení, žehlení).
  • Perte naruby a s podobnými barvami; nepoužívejte agresivní bělidla.
  • U potisků nežehlit přímo přes motiv.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace